Meta Description Daily D" name="description" />
ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

DailyD לעסקים

אנחנו ב DailyD חיים ונושמים את הדיל היומי. אנחנו נשמח לשתף את הידע שצברנו עבור בעלי עסקים ולהפנות את תשומת ליבם ליתרונות אך גם לחסרונות הכרוכים בתכנון דיל יומי. אנחנו נשמח לשוחח איתכם על אפשרויות לשיתופי פעולה בתחום וכמובן לענות לכם על כל שאלה שתתעורר, בהצלחה.צור קשר

בגדול, אתה כבעל עסק מקבל את היתרונות הבאים:

  1. חשיפה לקהל קונים פוטנציאלי גדול
  2. אתה משלם רק עבור לקוחות שאכן מגיעים לבית העסק שלך
  3. אתה משלם רק עבור עסקאות שאכן יוצאות לפועל (מספר מינימאלי של נרשמים לעיסקה)
  4. פרסום ממוקד

יחד עם זאת, ישנן גם מספר בעיות במודל הנ"ל שכדאי להכיר אותן לפני תכנון העיסקה:

  1. מכירה גדולה מדי של קופונים עלולה להסב נזק מכמה סיבות. אחת מהן היא אי אפשרות לממש את כולם. ודא שאתה מוכר כמות שתוכל לעמוד בה
  2. תמיד יהיו לקוחות לא מרוצים שינסו לממש את השובר גם כשפג תוקפו ועכשיו תאלץ להסביר להם...
  3. התשלום עבור החשיפה וההפסד על מכירה בהנחת ענק (50%-90%) אינה תמיד משתלמת מבחינה כלכלית. ישנן דרכים אחרות וזולות יותר לפרסום. ניתן למצוא מודלים לחישוב כדאיות של עיסקה מסויימת.
  4. במידה וישנם לקוחות נוספים בבית העסק, הם עלולים לדרוש לקבל את אותה ההנחה גם ללא השובר, אחרת יעזבו...
  5. מחקרים מראים שהרבה לקוחות אינם לקוחות חוזרים והם באים רק כדי לנצל את הקופון. חשוב על דרכים להפוך אותם ללקוחות קבועים
  6. באופן כללי, הנחה של 50% אינה יכולה להיות אסטרטגיה של עסק, תכנן היטב את הדיל היומי אותו אתה מעוניין להציע

פוסט מעניין ומתומצת שאנחנו ממליצים לקרוא

הקנייה החברתית כפלטפורמה לשיווק באינטרנט – האם שווה להשתתף כעסק?